Pro většinu podnikatelských aktivit jsou webové stránky
jejich firem prvním kontaktním bodem v komunikaci s cílovými
zákazníky. Ať už máte webové stránky, e-shop, nebo na svém webu, případně
nějaké sociální síti, propagujete svůj produkt či názor, zeptejte se sami sebe,
zda je obsah a vizualizace pro Vaše uživatele nezapomenutelným zážitkem, za
kterým se budou vracet a nakupovat.
V tomto ohledu stojí na prvním místě jasnost sdělení.
Pokud návštěvníci, kteří kliknou na Vaši webovou stránku, nerozpoznají během
několika prvních sekund, co jim nabízíte, je něco špatně a Vy jste v tu
chvíli ztratili potenciálního zákazníka. To, co potřebujete, je zaměření!
Ujistěte se, že obsah, vzhled a funkčnost Vašich webových stránek je shodný
s Vašim cílovým publikem, jde o to je příjemně překvapit, nikoliv odradit
a vystrašit.
Vzhled a design webových stránek by měl být jednoduchý a
snadno ovladatelný. Obsah by měl zahrnovat
rovnováhu textu, videí a obrázků tak, aby apelovat na různé smysly, jejímž
prostřednictvím jsou informace vstřebávány - vizuální, sluchové a kinestetické. Pokud Vaše služba nebo produkt nevyžadují až
přehnané kontrasty barev, raději se jim vyhněte.
Pokud má však Vaše webová stránka vyvolat tzv. WOW efekt, je
důležité, aby se uživatelům internetu vůbec zobrazila. V této chvíli
přichází na řadu optimalizace pro vyhledávání – SEO.
Na závěr si
Vám dovolujeme dát radu ze všech nejdůležitější: „Pokud chcete svému webu zajistit
výše zmiňovaný WOW efekt, svěřte se do péče El Toro!“.
0 komentářů:
Okomentovat