5 chybných kroků na sociálních sítích

Posted On // Leave a Comment
Zapomeňte na to, co se píše ve všech příručkách Social Media guru, protože „i mistr tesař se někdy utne“. Většina odborníků na sociální sítě se řídí nepsanými pravidly, které často vycházejí z obecného PR. My Vám představujeme pět strategií, které se vždy minou účinkem a mohou být pro Vaše účely spíše škodlivé, než užitečné.





1.       Přihlášení a aktivita na každé sociální síti.
Předtím než si založíte účet na nové sociální síti, přemýšlejte, co Vám přinese za profit. I uživateli, který není v oblasti digitálního marketingu nijak vzdělaný, musí dojít, že zakládat si účet na profesní síti LinkedIn, když chcete propagovat svůj „bazárek pro miminka“ není zrovna šťastným počinem. Přemýšlejte, které sociální 
sítě jsou relevantní pro Vaši cílovou skupinu.



2.       Zveřejňovat všechno, co Vás napadne.
Aktivita na sociálních sítí musí být součástí plánovaného programu na přesvědčování svých potenciálních klientů. Z toho důvodu musíte vhodně selektovat příspěvky, které zveřejňujete. Například pokud má Facebooková stránka Vaší společnosti prozatím málo fanoušků, zveřejňujte příspěvky, které mají celospolečenský charakter a obsahují přiměřenou míru vtipnosti. Postupem času, až si vytvoříte dostatečně početnou komunitu, můžete zveřejňovat příspěvky, které jsou cílené na prodej Vašeho produktu nebo služby.



3.       Věřit, že samotná existence Vašeho účtu na sociální síti Vám přinese úspěch.
O každý účet se musíte důkladně starat a vytvářet si komunitu uživatelů a sledovatelů. Své sociální sítě propojujte! Dáte tak najevo, že nejste závislí pouze na aktivitě jednoho účtu a budete vytvářet dojem větší společnosti.


4.       Tvořit účty na sociálních sítí pro účely SEO.
Nepochybujeme o tom, že Google dává přednost stránkám, které jsou aktivní v sociálních sítích, ale SEO by mělo být součástí samostatné marketingové propagace. Čas navíc, který obětujete při vytváření SEO, se Vám vrátí v podobě kvalitnější reklamy a průhlednějších statistik.



5.       Sdílení „virálního obsahu“.

Pokud sami neobjevíte, nebo nevytvoříte, jedinečné a důvtipné video, které budete publikovat na sociální síti, nepouštějte se do sdílení virálních příspěvků. Dle výzkumů společnosti Microsoft mají tzv. virální příspěvky velmi krátkou životnost a Vaše společnost se ztratí mezi miliony uživatelů, kteří nasdíleli podobný obsah. 

0 komentářů:

Okomentovat