Na nedávném setkání všech profesionálů online marketingu Marketing Festival 2014 se nechal jeden z nejznámějších digitálních marketérů světa slyšet, že "... pokud Vám to na sociálních sítí nejde, Vaše firma tam být nemusí! Pokud má společnost tisíce fanoušků na Facebook, ale u jejich statusů je cca 10 Like, měla by se na sociální sítě vykašlat."
Zadíváme -li se na problém z úhlu vlastníka Facebook stránky, která má sice mnoho fanoušků, ale prakticky žádný "život", je vkládání článků, odkazů a marketingovým pobídek pouze ztráta času.
Dobrý příkladem je Facebook stránka Komerční banky, má tisíce fanoušků, ale příspěvek si získá max desítky Like - že trochu nepoměr? Vysvětlení je jednoduché, Komerční banka používá Facebook pouze jako další komunikační kanál, ve svém významu však zaměřený pouze na úzký profil uživatelů internetu. A není se čemu divit, vždyť kdo by si v současné době založil účet přes sociální síť?
![]() |
| Facebook stránka rohlik.cz je výbornou ukázkou přímé podpory e-shopu. Tleskáme! |
Prozatím jsme v roce 2014, takže rychle na zem.
Jiná situace je však v oblasti propagace internetových obchodů, tam si již uživatelé Facebook zvykly běžně nakupovat přes tuto sociální síť, sdílet svá přání k nákupu, nebo se chlubit novými přírůstky v šatníku, či ve spíži. Od lesa na to šli majitelé značky Rohlík.cz a jejich Facebook stránka i e-shop jenom vzkvétají. Takže jen tak dál!
![]() |
| Julius Meinel měl určitě vysoké ambice, ovšem u těch to skončilo - jak na Facebook, tak na Václaváku. |


0 komentářů:
Okomentovat