Většina marketingových odborníků by odpověděla bez váhání „ANO,
ale …“. Přesně ALE!
Je všeobecně známo, že část lidstva hloupne a degeneruje,
takže je přitahují věci na první pohled co nejvíce živočišné, sexuální pud je z nich
právě nejsilnější. Uspokojení sexuální touhy je intuitivní a přímé, na to právě
vsází mnoho reklam, že klientovi se dostane jejich výrobek velmi rychle do
podvědomí.
Otázkou však zůstává, jestli tento potenciální zákazník je
skutečně tím zákazníkem, kterého my potřebujeme. Podobná reklama pro nás totiž může
být spíše Danajským darem.
Na následujících příkladech je jasné, že pravidlo „účel svědčí
prostředky“ ne vždy platí. Pokud tedy zvažujete využití sexuálního kontextu ve
své reklamě, zkuste se nejdříve poradit s odborníky a lidmi, kteří se v reklamě
dlouhodobě pohybují. Šokovat totiž neznamená vydělávat, takže xxx a
přemýšlejte!
 |
Reklama polského výrobce rakví. Dle těchto upoutávek budou mít URL www.ivrakvisexy.pl . |
 |
Chléb je život a život je sex. Proč ne? |
 |
Neřestné maso pro zletilé 18+. |
 |
Advokáti žijí v realitě - život je příliš krátký, nechte se raději rozvést. |
 |
Velmi kontroverzní francouzská anti kuřácká reklama. |
0 komentářů:
Okomentovat